nietrzymanie moczu

Sortuj wg:   Nazwa Najlepiej oceniane
Pokaż artykułów na stronę 10 25 50 100
Częste oddawanie (nietrzymanie) moczu - o czym może świadczyć
  0 / 10 (0 opinii)

Częste oddawanie (nietrzymanie) moczu - o czym może świadczyć

Nietrzymanie moczu to poważny i przede wszystkim niezwykle krępujący problem zdrowotny, nierzadko będący przyczyną obniżenia nastroju oraz depresji. Częste oddawanie moczu oraz problem nietrzymania moczu może świadczyć o:
* infekcji bakteryjnej dróg moczowych,
* trwającej menopauzie,
* przeroście gruczołu krokowego u mężczyzn,
* niektórych chorobach (cukrzycy, chorobie Parkinsona, chorobie Alzheimera, stwardnieniu rozsianym),
* zaburzeniach lękowych.
Problem nietrzymania moczu dotyczy najczęściej kobiet po 45 roku życia, będących w okresie okołomenopauzalnym. »
Leki, ćwiczenia mięśni Kegla. Leczenie nietrzymania moczu.
  0 / 10 (0 opinii)

Leki, ćwiczenia mięśni Kegla. Leczenie nietrzymania moczu.

Nietrzymanie moczu to powszechny problem osób w średnim wieku, a zwłaszcza kobiet po 45 roku życia, które ze względu na zmiany hormonalne zachodzące w ich organizmie, narażone są na wystąpienie tej krępującej dolegliwości.

Leczenie nietrzymania moczu ma na celu przede wszystkim poprawę komfortu życia pacjenta i zapobieganie nasileniu się nieprzyjemnej dolegliwości.

Jeśli przyczyną nietrzymania moczu są zmiany hormonalne okresu okołomenopauzalnego, leczenie polega najczęściej na wprowadzeniu u pacjentki hormonalnej terapii zastępczej.

»
Informacje o lekach dostępne dzięki www.osoz.pl. Dane o lekach pobrane zostały z Bazy KS – BLOZ i nie mogą być kopiowane, ani wykorzystywane bez zgody Producenta Bazy KS – BLOZ

Newsletter

Najlepsze oferty

Ankieta

Zmęczenie, energia

Zmęczenie, energia

Zapraszamy do wzięcia udziału w ankiecie.

Znajdź najlepszą aptekę wg internautów

Forum

tabletki antykoncepcyjne a ciąża

od 2 tygodni biorę tabletki antykoncepcyjne przepisane przez ginekologa.
06-12-2012 08:47
Dodał: asiula_92

rzeżączka, jak leczyć...

Witajcie.
06-12-2012 09:51
Dodał: lena_135

poprawa libido u kobiet

odkąd zaczęłam brać tabletki antykoncepcyjne (YAZ) z powodów zdrowotnych, totalnie zmalało mi libido.
06-12-2012 09:56
Dodał: spleen

Dna moczanowa dieta

Od niedawna choruję na dnę moczanową.
06-12-2012 11:17
Dodał: freak

tabletki antykoncepcyjne - jakie skutki uboczne?

Powiedzcie mi, jakie sa skutki uboczne stosowania tabletek antykoncepcyjnych.
06-12-2012 12:41
Dodał: fluence_19

Endometrioza, czy może być przyczyną niepłodności...

Witajcie! Mam 24 lata.
06-12-2012 13:17
Dodał: trinity

dziecko się moczy

Dlaczego dziecko 6 letnie się moczy w nocy? Już kilka takich sytuacji było, czy to może być jakaś choroba?.
23-03-2018 09:47
Dodał: limka
copyright by Vivamax 2019. Wszelkie prawa zastrzeżone
Wykonanie: Aptus.pl strony internetowe
E-marketing farmaceutyczny: FreshPharma.pl