Mapa strony

wypadanie włosów po stosowaniu Yasmin

Dołączył: 09-10-2012
Podziękowań: 10
Liczba ocen: 0
Ilość postów: 10
Dodano dnia: 06-12-2012 08:41
Napiszcie mi proszę, czy zauwazylyscie, aby podczas stosowania tabletek Yasmin wypadały wam więcej włosy ? ja biore te tabletki prawie pol roku. W ostatnim miesiącu zauwazylam, że włosy bardzo mi wypadają i wyraźnie się przerzedziły czy te tabletki moga byc tego przyczyną?
następna1poprzednia Strona 1 z 1

Inne wątki w pokoju Zdrowie intymne kobiet

 
Wątek
Ost.
Wiad.
 Wyś.
22-10-2018 20:27
47
29374
06-06-2014 10:56
4
38807
04-04-2013 13:55
11
10308
20-02-2013 13:05
64
32577

Newsletter

Najlepsze oferty

Ankieta

Preparaty na dolegliwości stawowe

Preparaty na dolegliwości stawowe

Zapraszamy do wzięcia udziału w ankiecie.

Znajdź najlepszą aptekę wg internautów

copyright by Vivamax 2019. Wszelkie prawa zastrzeżone
Sklep internetowy: www.aptushop.pl
E-marketing farmaceutyczny: FreshPharma.pl